Sunday 11 December 2011

Soal siasat bersama saya, silentblogger. hehe :D

Alamak! aku kena tagged lah! Dah-la baru reti reti nak join blogging ni, tiba tiba kena tagged, memang menggelabah jadi. hehe. Thanks to Mr Doctor sebab tagged saya! :)


Okay firstly, ade rules-nya nak post benda ni. Nama pon soal-siasat kan, kena-lah ade rules :P
  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people.

Okay, then aku kena reveal 11 things about diri aku. Oh man! Nak reveal ape ni? Korang baca je-lah ea.
  1. Aku ni tinggi gila orang-nya, 174cm. Tinggi-lah tu kan bagi orang perempuan? Huhu T.T
  2. Aku takut lori & itu-lah penghalang aku untuk berjaya buat lesen sampai sekarang. Aku rasa kalau aku bawa lori baru aku boleh hilang-kan fobia takut lori kot. #.#
  3. Aku ramai kawan lelaki, tetapi aku pemalu dengan lelaki. Macam mana tuh?
  4. Aku suka kucing & aku suka cakap dengan kucing aku. Kucing aku faham okay? Jangan cakap aku gila pulak ehh.
  5. Aku suka dengar music genre alternative rock. Antara band yang aku suka Muse, Radiohead, Weezer, & seangkatan dengan-nya.
  6. Aku suka seni tapi aku dilahirkan tak-de bakat seni. Dah try belajar maen guitar, tapi jari susah nak lembut. Hoho. Sadis T.T
  7. Pernah ter-tinggal dalam kereta masa kecik sebab orang tak-sedar aku tido dalam kereta. Pukul 3 pagi aku bangun & ketuk pintu rumah macam orang gila. Takot wey duduk sorang sorang kat lua umah time tuh!
  8. Aku anak ke 7 dari sembilan adik beradik. Tapi aku bongsu perempuan. Aku takde adek perempuan. And aku tak-tau aku ni reti independent ke tak. Hehe.
  9. Aku tak-boleh buat dua tiga perkara dalam satu masa. 
  10. Aku suka sangat dengan warna hitam dan benci sangat dengan warna pink terang. 
  11. Aku ada-lah seorang yang suka buat sesuatu mengikut mood aku. Kalau aku bersungguh-sungguh, aku akan jadi bersungguh-sungguh sangat, and kalau aku malas, aku akan jadi sangat malas. 
Haa, tu-jelah 11 things about me yang aku berani nak reveal kat korang. Hehe. Hope korang sudi jugak ye reveal kat aku?? :) Okay, next, aku pon dengan blur blurr nye akan jawap 11 soalan yang MR Doctor bagi kat aku. One two go! ;

Adakah anda marah apabila ditag untuk jawab soalan mengarut ni?
Ha ah! Marah sangat sangat, rasa macam nak bunuh orang yang tagged saya ni! Hehe. Tak-de-lah :) Interesting buat benda ni. Hehe. Bole update entry baru :)
Terangkan tentang ciri-ciri lelaki atau wanita idaman anda.
Seimbang dunia akhirat agama-nya, protective, gentlemen, pemalu dengan perempuan, good listener, romantic, caring, honest, sincere..... good looking. HAHAHA! :P
Apa motif korang berblogging?
Saja saja nak isi masa kosong dengan berinteraksi dengan orang laen di alam maya. Cewahh. 
Apa pendapat korang bila orang kata blogging ni buang masa.
Orang tu yang buang masa sebenar-nya sebab sibuk condemn orang laen. 
Apa pendapat korang bila tengok orang gemuk dekat kfc?
Tak-de beza bila tengok dengan orang tak gemuk dekat situ. Tak-de pendapat lah. Biar-lah orang tu kat situ. Huhuhuhu...Dia nak makan kfc..
Apa pendapat korang pasal remaja yang bercouple?
Suka hati diorang-lah kan nak bercinta, tapi biar-lah berpada pada & jangan taksub sangat dengan bercinta sampai lupa orang sekeliling.
Apa pendapat korang pasal lelaki yang berdoodle?
One in a million nak jumpa lelaki macam ni. Maybe jenis tersusun and teliti kalau buat sesuatu. Bagus lelaki macam ni. Huhu....
Korang suka tak tengok laki rambut panjang + bercekak?
Tak berapa nak suka. Hehe.. Messy hair & spike is much better. Hehe.
Apa pendapat korang tentang k-pop?
Jambu tapi lagu dye okay okay lah. Saya layan CN Blue je sebab dia band. Takde menari nari. Hoho.
Adakah anda rasa diri anda cantik/hensem?
Saya tak berani nak rasa macam tu sebab saya tak-de self confident.
Sila beri komen tentang blog mrdoctorspeaking.blogspot.com
Interesting blog. Funky and comel. Banyak gambar cartoon cute cute. Kalah blog saya. hehe :D

Now, this is the 11 question yang saya nak soal siasat korang. Hehe :D . Harap sudi jawap yer?
  1. Bila korang start ber-blogging ye?
  2. Apa dream car korang?
  3. Kalau dapat RM 1 juta, apa korang nak buat dengan duit tu?
  4. Ape pendapat korang dengan keadaan ekonomi negara kita?
  5. Pengalaman pahit/manis masa kecik yang korang tak dapat lupa-kan.
  6. Ape korang buat kalau korang terserempak dengan hantu depan depan.
  7. Dalam banyak banyak nombor, nombor ape korang suka dan kenapa?
  8. Ciri ciri apa yang membuat-kan korang terjatuh hati dengan seseorang?
  9. Pernah ada pengalaman eksiden? Teruk tak?
  10. Kalau boleh putar-kan masa, korang nak pilih zaman bila?
  11. Ape komen korang pasal blog silentblogger11. Hehe :D
DONE! :) Hehehe... Okay, saya pick random je-tau siapa siapa 11 blogger yang kena tagged ni. Mintak maaf awal awal kalau korang tak-suka :( Just for fun only.. Thanks yep!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...